Economy
Σε λειτουργία το 1450 για επιδόματα, συντάξεις, ανεργιακό
Τα τρια επίπεδα εξυπηρέτησης από το Κέντρο Επικοινωνίας
Σε λειτουργία το 1450 για επιδόματα, συντάξεις, ανεργιακό
Τέθηκε σε λειτουργία σήμερα 30 Μαρτίου το Κέντρο επικοινωνίας 1450 για εξυπηρέτηση του κοινού σε ότι αφορά Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων και διαχείρισης επιδόματων Πρόνοιας.

Το Κέντρο Επικοινωνίας λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 8 π.μ. μέχρι τις 5 μ.μ., και θα ενεργεί ως ενιαίο σημείο παροχής πληροφόρησης και εξυπηρέτησης.

Αξίζει να αναφερθεί πως πρόκειται για σύμβαση με ανάδοχο εταιρεία που έχει συναφθεί με το Υφυπουργείο Καινοτομίας και η διαφορά με άλλες συμβάσεις τα προηγούμενα χρόνια είναι ότι διασφαλίζονται τα προσωπικά δεδομένα και η ασφάλεια του καλούντος, υπάρχει πρόσβαση στα μηχανογραφικά συστήματα δυο υπηρεσιών ούτως ώστε να μπορεί πλέον τώρα, το άτομο που θα δίνει την τηλεφωνική εξυπηρέτηση να δίνει προσωποιημένη εξυπηρέτηση στους πολίτες για την αίτηση τους. 

Θα παρέχονται τρια επίπεδα εξυπηρέτησης,
1.    Απαντήσεις σε γενικού τύπου ερωτήσεις
2.    Πρόσβαση στα μηχανογραφικά συστήματα των δυο υπηρεσιών (πχ. Θα του δίνονται πληροφορίες για την αίτηση του...)
3.    Οι δύσκολες ερωτήσεις θα αποστέλλονται στις δυο υπηρεσίες για να εξυπηρετηθούν από πιο έμπειρους υπαλλήλους.

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν σε ανακοίνωση τους, το Υπουργείο Εργασίας, Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας και Υφυπουργείο Έρευνας και Καινοτομίας, για διάστημα δύο μηνών, το Κέντρο Επικοινωνίας θα λειτουργήσει σε πιλοτική βάση, ενώ η εκπαίδευση του προσωπικού θα είναι συνεχής, ούτως ώστε να διασφαλίζεται η παροχή έγκυρης, επικαιροποιημένης και ποιοτικής πληροφόρησης και εξυπηρέτησης.

Οι πολίτες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στην εν λόγω υπηρεσία, ως ακολούθως:

  • Μέσω του παγκύπριου αριθμού 1450, για κλήσεις εντός Κύπρου (χωρίς χρέωση)
  • Μέσω του αριθμού +357 22 008020, για κλήσεις από εξωτερικό (με χρέωση)
  • 1450
  • Κέντρου Επικοινωνίας
  • επιδόματα
  • ανεργιακό
  • συντάξεις
  • τηλεφωνικό κέντρο