Το Κέντρο Επικοινωνίας λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 8 π.μ. μέχρι τις 5 μ.μ., και θα ενεργεί ως ενιαίο σημείο παροχής πληροφόρησης και εξυπηρέτησης.
Αξίζει να αναφερθεί πως πρόκειται για σύμβαση με ανάδοχο εταιρεία που έχει συναφθεί με το Υφυπουργείο Καινοτομίας και η διαφορά με άλλες συμβάσεις τα προηγούμενα χρόνια είναι ότι διασφαλίζονται τα προσωπικά δεδομένα και η ασφάλεια του καλούντος, υπάρχει πρόσβαση στα μηχανογραφικά συστήματα δυο υπηρεσιών ούτως ώστε να μπορεί πλέον τώρα, το άτομο που θα δίνει την τηλεφωνική εξυπηρέτηση να δίνει προσωποιημένη εξυπηρέτηση στους πολίτες για την αίτηση τους.
Θα παρέχονται τρια επίπεδα εξυπηρέτησης,
1. Απαντήσεις σε γενικού τύπου ερωτήσεις
2. Πρόσβαση στα μηχανογραφικά συστήματα των δυο υπηρεσιών (πχ. Θα του δίνονται πληροφορίες για την αίτηση του...)
3. Οι δύσκολες ερωτήσεις θα αποστέλλονται στις δυο υπηρεσίες για να εξυπηρετηθούν από πιο έμπειρους υπαλλήλους.
Σύμφωνα με όσα αναφέρουν σε ανακοίνωση τους, το Υπουργείο Εργασίας, Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας και Υφυπουργείο Έρευνας και Καινοτομίας, για διάστημα δύο μηνών, το Κέντρο Επικοινωνίας θα λειτουργήσει σε πιλοτική βάση, ενώ η εκπαίδευση του προσωπικού θα είναι συνεχής, ούτως ώστε να διασφαλίζεται η παροχή έγκυρης, επικαιροποιημένης και ποιοτικής πληροφόρησης και εξυπηρέτησης.
Οι πολίτες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στην εν λόγω υπηρεσία, ως ακολούθως: