Economy
Πώς η American Express προσελκύει νεότερους καταναλωτές – Και η F1 στο παιχνίδι
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ανέφερε ποιες ηλικιακές ομάδες αποτέλεσαν το 60% των εκδόσεων νέων καρτών κατά το τελευταίο τρίμηνο
Πώς η American Express προσελκύει νεότερους καταναλωτές – Και η F1 στο παιχνίδι
Ο διευθύνων σύμβουλος Στιβ Σκουέρι είπε στον Τζιμ Κρέιμερ του CNBC την Τρίτη πώς η εταιρεία προσέλκυσε περισσότερους πελάτες Millenials και Generation Z, λέγοντας ότι οι ηλικιακές αυτές ομάδες αποτέλεσαν το 60% των εκδόσεων νέων καρτών κατά το τελευταίο τρίμηνο.

Ο Σκουέρι είπε ότι συνειδητοποιώντας τη σημασία της ύπαρξης νεότερων πελατών, η American Express προσπάθησε να προσφέρει κάρτες με πρόταση υψηλής αξίας για την ομάδα. Οι νεότεροι κάτοχοι καρτών δημιουργούν μεγαλύτερη «αξία ζωής» από τους μεγαλύτερους σε ηλικία, καθώς θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις κάρτες American Express καθώς γερνούν, είπε.

«Συνηθίζαμε να προσπαθούμε να τους δελεάσουμε με μια κάρτα χωρίς χρέωση, αλλά μια κάρτα χωρίς χρέωση δεν είχε πολλά οφέλη – γι’ αυτό δεν πληρώνετε καμία αμοιβή για αυτήν», είπε ο Σκουέριγια τους millennials και τους Gen Zers. «Όταν κοιτάς έναν κάτοχο πλατινένιας κάρτας που ξοδεύει, ξέρετε, $695  και ίσως παίρνει κάτι που αξίζει $1.400, δεν είναι δυσνόητο γι’ αυτόν».

Η νεότερη πελατειακή βάση αυξάνεται επίσης επειδή περισσότεροι έμποροι δέχονται κάρτες American Express από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια, είπε ο Σκουέρι. Είπε επίσης ότι οι κάτοχοι καρτών κάτω των 35 ετών έκαναν 70% περισσότερες συναλλαγές σε εστιατόρια από άλλες ομάδες.

«Όταν σκέφτεστε κάποιον που έχει αποκτήσει την κάρτα τα τελευταία έξι ή επτά χρόνια, [πρ’επει να σκέφτεστε] ότι η Amex γίνεται αποδεκτή παντού», είπε. «Και έτσι χρησιμοποιούν την κάρτα τώρα για καθημερινές αγορές». 

Και συμφωνία με την F1 ACADEMY
Εν τω μεταξύ F1 ACADEMY ανακοίνωσε στις 26 Απριλίου ότι η American Express είναι Επίσημος Συνεργάτης της για τη σεζόν 2024, και μάλιστα στηρίζοντας μια νεαρή ανερχόμενη πιλότο, κάτι που σίγουρα θα έχει θετικό αντίκτυπο στο πιο νεανικό κοινό στο οποίο στοχεύει και η F1.

Αφού έγινε ο Επίσημος Συνεργάτης Πληρωμών της Formula 1 στην Αμερική πέρυσι, η American Express ενώνει τώρα τις δυνάμεις της με την F1 ACADEMY σε μια συνεργασία αφιερωμένη στην ισχυρή υποστήριξη των γυναικών στον αθλητισμό.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της F1C, η βρετανίδα οδηγός Τζέσικα έντγκαρ θα εκπροσωπήσει την American Express στο αυτοκίνητο #17, της Rodin Motorsport, φέροντας μια προσαρμοσμένη αγωνιστική στολή με το λογότυπο της American Express.

Για να υποστηρίξει τις μικρές επιχειρήσεις, σε κάθε γύρο της σεζόν F1 ACADEMY 2024 που απομένουν, η American Express θα εκτελεί μια προσαρμοσμένη σύνθεση με τις επωνυμίες American Express και Shop Small, καθώς και το λογότυπο μιας τοπικής μικρής επιχείρησης. Το Shop Small – ένα παγκόσμιο κίνημα που δημιουργήθηκε από την American Express που δεσμεύεται να υποστηρίζει τις τοπικές μικρές επιχειρήσεις – τονίζει τις πολύτιμες και ξεχωριστές συνεισφορές που κάνουν στις κοινότητές τους.

Πηγή: Οικονομικός Ταχυδρόμος - Ευθύμιος Τσιλιόπουλος